دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت رباط کریم با فرماندار

 

اعضای مجمع خیرین سلامت رباط کریم با فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت هفته دولت دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نظام ملکشاهی در این دیدار با اشاره به طرح تحول نظام سلامت به عنوان سند افتخار دولت تدبیر و امید گفت:  تحول در نظام سلامت با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و نیز ارتقای کیفیت خدمات اجرا گردید.
نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه سلامت ، از اولویت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: سلامت پیش نیاز زندگی مناسب است که باید همگی همت نماییم تا این مهم در اختیار همه مردم عزیز قرار گیرد.
وی در ادامه اضافه کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان رباط کریم  از ظرفیت خیرین در نوسازی و احداث بیمارستانها و تجهیزات پزشکی استفاده کند.
ملکشاهی تصریح کرد: کار خیر در جهت سلامت مردم یکی از بهترین کارها دانست و اشاره کردکه افراد خیر با کمک به بخش سلامت جامعه توشه ای بس گرانقدر جهت آخرت خویش بهمراه خواهند داشت.در ادامه اعضای مجمع خیرین سلامت با ارائه گزارشی مشکلات را در حوزه بهداشت و سلامت مطرح کردند.
فرماندار؛ همراهی مسئولان با مجمع خیرین سلامت، امیدبخش خواهد بود، اولین کاری که باید در حوزه فعالیتهای خیرخواهانه صورت بگیرد، فرهنگ سازی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *