رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از توزیع ۱۳۰ بسته حمایتی از سوی مجمع خیرین سلامت ملایر ببن بیماران سرطانی ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر عباس آذرهمایون ظهر امروز در مراسم توزیع بسته های حمایتی بین بیماران سرطانی ملایر اظهار کرد: همزمان با فرخنده میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۳۰ بسته حمایتی که به کمک و همت خیران حوزه سلامت ملایر تهیه شده در بین بیماران سرطانی توزیع شد. 
وی با بیان اینکه خیران سلامت ملایر در حوزه های مختلف با مجمع همکاری دارند گفت: این کمک ها در احداث و بازسازی مراکز درمانی، تهیه تجهیزات بیمارستانی، حوزه مددکاری و مشاوره به بیماران، درمان رایگان توسط پزشکان و پرستاران، حوزه کمک های حمایتی و مالی از بیماران و… است.
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه ۳۰۰ بیمار سرطانی زیر پوشش مجمع است تصریح کرد: در راستای کمک به این بیماران این مجمع اقدام به جمع آوری کمک های خیران در قالب طرح سبد مهربانی در ماه رمضان کرد.
 وی از تهیه و تدارک ۱۳۰ سبد کالا با همت خیران شهرستان خبر داد و گفت: این بسته ها شامل برنج ده کیلویی، چایی ، قند، روغن، رب گوجه، ماکارونی ، پنیر و گوشت است.
آذرهمایون ارزش هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان دانست و افزود: این بسته ها در بین بیماران سرطانی نیازمند در روز پانزدهم ماه رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.
 وی مجموع مشارکت های مردمی در این دوره را ۴۰ میلیون تومان دانست و اظهار کرد: در صورت کمک های بیشتر خیران تا پایان ماه رمضان بسته های حمایتی تهیه و بین بقیه بیماران سرطانی توزیع می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *