رامجردی گفت: کمک خیران در استان فارس برای تهیه تجهیزات مقابله با کرونا به بیش از ۲ میلیارد تومان رسید که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «علی اکبر رامجردی» با ابراز خرسندی و تشکر از مشارکت خیران فارس در مقابله با کرونا گفت: کمک خیران در استان فارس برای تهیه تجهیزات مقابله با کرونا به بیش از 2 میلیارد تومان رسید.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: از ابتدای شیوع کرونا، خیران در استان، 2 میلیارد و 167 میلیون تومان برای خرید تجهیزات لازم مهار کرونا، هدیه کرده اند.
وی با اشاره به مشارکت شوراهای خیرین سلامت شهرستان های فارس برای هدایت کمک خیران به این حوزه بیان کرد: عملکرد شوراهای خیرین سلامت در شهرستان ها و هدایت کمک خیران موجب شد تا در خرید دستگاه های تنفسی مورد نیاز مراکز درمانی برای مقابله با کرونا، خرید ماسک، لباس محافظ و … روند مطلوبی در پیش گرفته شود.
رامجردی اعلام کرد: از مجموع کمک های اهدا شده خیران در فارس، 205میلیون تومان به صورت غیر نقدی و یک میلیارد و 962 میلیون تومان به صورت نقدی بوده است.
وی ادامه داد: مردم خیر فارس می توانند از طریق شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ و شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه به نام مجمع خیران تامین سلامت فارس در مقابله با شیوع کرونا و خرید تجهیزات پزشکی، سهیم شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *