اعضاء مجمع خیرین سلامت استان همدان بطور جداگانه با مدیر کل سازمان های بازرسی و بهزیستی استان و شهردار همدان در آذر ماه سال جاری ، ملاقات و گفتگو نمودند.

بنا بر گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت استان همدان در تاریخ 91/9/18 اعضای مجمع خیرین سلامت استان با حضور در اداره کل سازمان بارزسی با مدیر کل این اسان ملاقات کردند.

بنا بر همین گزارش ابتدا آقای دکتر محمد صادق صبا ضمن معارفه ، گزارشی از چگونگی شکل گیری مجمع را ارائه و یکی از اهداف سازمان متبوع خود را پیش گیری از بیماری مردم اعلام کرد.

در ادامه این دیدار آقای عابدینی ، مدیر کل سازمان بازرسی استان همدان با اظهار رضایت از عملکرد مجمع قول همکاری و مساعدت در جذب خیرین را اعلام کرد.

این گزارش می افزاید ، همین هیئت در تاریخ 91/9/19 با حضور در شهرداری همدان با شهردار محترم ملاقات کردند.

در این ملاقات در آغاز مدیر عامل مجمع با مهم خواندن اهداف مجمع ، خواستار همکاری بیشتر شهرداری در زمینه های کاری مرتبط به ویژه مشارکت در ساخت مجتمع 110 واحدی خوابگاه سلامت و در اختیار گذاشتن یک مکان مناسب برای تبلیغات مجمع در بهترین نقطه شهر.

در پایان این دیدار شهردار همدان ضمن ابراز رضایتمندی و آرزوی موفقیت برای مجمع ، آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کرد.

در ادامه این گزارش آمده است : ملاقاتی نیز در دفتر مدیر کل بهزیستی استان همدان روز دوشنبه مورخ 91/9/20 برگزار شد که آقای دکتر صبا ، مدیر عامل مجمع گزارشی از فعالیت های مجمع را بیان و نقاط مشترک را یادآور شد.

در این جلسات هر یک از طرفین و اعضا ، نکات قابل توجهی را بیان نمودند.

آمار 6 ماه فعالیت مجمع ، جذب خیرین ، جمع آوری کمک های مردمی . یکپارچه شدن مددکاری از جمله نکاتی بود که در این جلسات عنوان شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *