مساعدت 230 میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 230 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت ،حمید شاکری‌صفت در همدان از برگزاری یکصد و شصت و یکمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان و رئیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  شعبه شهرستان همدان برگزار شد که در آن پرونده هفت بیمار مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض 120 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به این بیماران افزود: 80 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 30 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران اعطا شد گفت: در این جلسه تصویب شد یک بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و یک بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه در مجموع 230 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ضیافت» 105 عدد مرغ گرم در بین بیماران سخت‌درمان نیازمند دارای سوء تغذیه توزیع شد.

شاکری‌صفت بیماران بیان کرد: گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

وی با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری 0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *