تست

معاون مجمع خیرین سلامت کشور گفت: روز گذشته یک محموله بار به ارزش ۴ میلیارد ریال مواد بهداشتی توسط خیران کشور به مردم سیل زده خوزستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،اسماعیل غنیان در بازدید از مناطق سیل زده و روند اجرای پروژه مرکز جامع سرطان شهرستان شهرستان گنبد کاوس اظهارداشت: به محض وقوع سیل در استان گلستان به عنوان نخستین استان گرفتار سیلاب در کشور، همه خیران برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده بسیج شدند.

وی افزود: با توجه به تجارب قبلی که در حوادث طبیعی در کشور اتفاق افتاده بود، همه تلاش ما این بود تا احساسی عمل نکنیم.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور بیان داشت: هدف ما جمع آوری پول نقد و ارسال آن به استان های سیل زده گلستان، خوزستان و لرستان بود. بسته های غذایی و غذای گرم توسط دستگاه های امدادی و خدماتی توزیع می شد. ما باید اقلامی را تهیه می کردیم که نیاز ضروری مردم این مناطق بود و کمتر به آن توجه می شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آبگرفتگی منازل و معابر در آق قلا و گمیشان بیش از یک ماه به طول انجامیده است، باید به لحاظ مشکلات روانی نیز در این مناطق توجه و تمرکز شود. درباره وضعیت مسکونی مردم این مناطق باید فکر اساسی شود. پایه و اساس بیشتر منازل مسکونی به دلیل آبگرفتگی طولانی مدت سست شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *