باید با متخلفان حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان برخورد قاطع شود

  شهریاری در نشست مجمع خیرین سلامت در لاهیجان گفت: باید مشارکت خیران را در شهرستان ها گسترش دهیم.

به گزارش شبستان ، «دکتر حسینعلی شهریاری»  پنج شنبه، 22 آذر در نشست مجمع خیران سلامت لاهیجان در آموزشکده فنی شهید رجایی این شهرستان اظهار کرد: باید متوجه داشته ها و پیشرفت های کشور در حوزه سلامت و درمان باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ،با بیان اینکه دشمنان انقلاب از پیروزی انقلاب تاکنون دست بردار ما نبوده اند، گفت: علت این حجم از دشمنی ها، اعتقادی بودن انقلاب ماست.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند دیگر کشورها از جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری نکنند.

وی یادآور شد: با وجود همه دشمنی ها و تحریم ها و کارشکنی ها موفق شدیم رو به جلو باشیم.

شهریاری اعلام کرد: مراکز بهداشتی درمانی و پزشکانی تربیت شده اند و پیشرفت های گسترده پزشکی گواه این مدعاست.

وی با اشاره به اینکه باید وظیفه نظارتی مجلس را تقویت کنیم، گفت: هدف حضور ما در نقاط مختلف کشور تقویت بعد نظارتی مجلس و شناخت نقاط ضعف و کمبودهاست.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خیرین، کارهای بزرگی در گیلان به ویژه در لاهیجان انجام داده اند.

وی در همین رابطه از دکتر پیروز، خیر لاهیجانی یاد کرد و گفت: او از بزرگان چشم پزشکی کشور بود و موقوفات و خیرات بسیاری از ایشان به یادگار مانده است.

شهریاری خاطرنشان ساخت: باید مشارکت خیران در شهرستان ها گسترش دهیم.

وی افزود: از امام جمعه و ائمه جماعت انتظار داریم از تریبون هایی که در اختیار دارند به تبلیغ امور خیر به ویژه در حوزه سلامت بپردازند.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور خواستار مشارکت جدی بانوان در امور خیریه سلامت شد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *