مجمع خیرین سلامت ۴ هزار میلیارد تومان جذب مشارکت مردمی داشته است

 

معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: آثار و فیلم‌های رسیده به جشنواره مهر سلامت تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ بررسی و تا اواخر شهریور نیز آثار برتر اعلام می شود.

 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، سید محمد طباطبایی معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور اظهار داشت: آثار و فیلم‌های رسیده به جشنواره مهر سلامت تا 15 شهریور ماه 1397 بررسی و تا اواخر شهریور نیز آثار برتر اعلام می شود.

وی با تأکید بر ارسال آثار تا30 مرداد ادامه داد و گفت : فیلمهای برتر جشنواره طی روزهای 24 تا 26 مهر ماه سال جاری با هماهنگی به عمل آمده به مدت 3 روز در سینماهای اصفهان اکران و به نمایش درخواهد آمد.

طباطبایی اضافه کرد: همزمان با نمایش آثار برتر روز 23مهر ماه طی مراسمی از کارگردانان ، تهیه کنندگان و عوامل ضمن معرفی و بررسی آثار از آنان تجلیل به عمل و روز 26 مهر مراسم اختتامیه برگزار و جوایز آثار برتر همراه با تندیس جشنواره و لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 اولین جشنواره فیلمی است که در حوزه سلامت با هدف ارتقای بهداشت و سلامت جامعه و مشارکت همه جانبه در امور خیر در قالب هنر از سوی مجمع خیرین سلامت برگزار می شود.

اضافه می شود این جشنواره فیلم کوتاه در بخشهای مستند ، داستانی ، فلیمنامه و مردمی با دوربین های خانگی و دانش آموزی و موضوعاتی با هدف معرفی خیرین، فرهنگ نیکوکاری در عرصه سلامت همدردی با همنوعان با استناد به قرآن و عترت ، با همت مجمع خیرین سلامت کشور و استان اصفهان و مشارکت جمعی از استادان ، هنرمندان و فرهیختگان این حوزه برگزار شده است.

 

ارتقاء نظام سلامت ، ترویج و اشاعه فرهنگ خیر و نیکوکاری ، همدلی و استحکام نوعدوستی از اهداف برگزاری این جشنواره هنری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *