مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: این مجمع از ابتدای تاسیس در سال 1395 تاکنون 23 میلیارد ریال با مشارکت و مساعدت خیران این شهرستان جمع آوری و در امر سلامت مردم سرمایه گذاری کرده است.

اکبر علیپور روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تلاش برای شناسایی و جذب خیران، توجه به زیرساخت ها، ساماندهی، تقویت و توسعه فعالیت های خیریه بهداشتی و آموزشی و پژوهشی مرتبط با سلامت از عمده اهداف و سیاست های این مجمع است که زیرنظر امام جمعه به عنوان رئیس هیات مدیره آن قدم هایی مهم برداشته است.
وی اظهارکرد: خرید لوازم و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های ماموگرافی، سونوگرافی، ساکشن بزرگسال و کودک، تجهیزات دندانپزشکی برای بیمارستان و درمانگاه خیریه به ارزش 10 میلیاردریال، احداث خانه بهداشت روستای مال خلیفه با هزینه 2 میلیارد ریال، مرکز اورژانس شهر با پنج میلیاردریال و کمک به بیماران سرطانی بخشی از عملکرد این مجمع مرتبط با سلامت است.
وی گفت: یک واحد مسکونی نیز توسط یکی از خیران شهرستان به ارزش 6 میلیارد ریال به مجمع خیرین برای درمانگاه خیریه وقف شده است که بزودی راه اندازی می شود.
مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت گناوه افزود: این مجمع از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد که بصورت هیات مدیره متشکل از 9 نفر از خیران و زیرنظر امام جمعه به عنوان رئیس این هیات اداره می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *