دکتر حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  در خصوص مشکلات خیرین حوزه سلامت و مسائل حوزه بهداشت با مجمع خیرین گراش بحث و تبادل نظر کرد.

دکتر شهریاری اقدامات خیرین برای ساخت اماکن بهداشتی را ستودنی دانست و گفت: با توجه به اینکه خیرین از مال خود می‌گذرند تا بتوانند به مردم و جامعه خدمت کنند دولت و مجلس نیز باید موانع پیش روی آنان را بردارد تا مشارکت خیرین با دولت چند برابر شود.

وی افزود: خیرین سلامت می توانند در کنار ساخت اماکن درمانی، پروژه‌ها و کرسی‌های تحقیقاتی نیز به نام خود برگزار کنند تا از این طریق، دانشجویان و محققان بتوانند برای مقابله با شیوع بیماری‌های خاص در منطقه، کار تحقیقاتی انجام دهند.

  اصغر فرودی فرماندار گراش نیز در این نشست گفت: مراکز درمانی شهرستان گراش سالانه بیش از صد هزار نفر پذیرش دارد که این خود نشان می‌دهد این شهرستان می‌تواند به عنوان قطب درمان در جنوب استان فارس معرفی شود.

فرماندار گراش: انتظارات خیرین از مسئولین این است که در مجلس قانونی تصویب شود تا زمانی که خیرین در حوزه‌های مختلف برای خدمت به مردم با دولت مشارکت می‌کنند، از پرداخت عوارض معاف شوند.

  این نشست پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۶ با حضور فرماندار، مسئولین و خیرین سلامت در مرکز پیشگیری از سرطان گراش برگزار شد.

بازدید از مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش و پروژه‌های در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان از دیگر برنامه‌های سفر دبیرکل مجمع خیرین سلامت به گراش بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *