: نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان گلوگاه امروز هفتم دی ماه با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادارت، سازمان‌ها و موسسات خیریه در این شهرستان برگزار شد.

نشست مجمع خیرین شهرستان گلوگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، فرهنگ بابا محمودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز هفتم دی ماه در مجمع خیرین سلامت شهرستان گلوگاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری گفت: مشارکت موثر ادارات، سازمانها، موسسه‌های خیریه و خیرین در تامین سلامت، توجه به نقش سلامت در توسعه پایدار، ارتقا شاخص‌های بهداشتی و درمانی از اهداف برگزاری مجمع شهرستانی سلامت است.

وی با اشاره به نقش کارگروه سلامت و مشارکت‌های بین‌بخشی و خیرین و سمن‌ها در حوزه سلامت، افزود: برنامه‌های مهمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این کارگروه مصوب شده است.

بابامحمودی درباره مرکز دیالیز شهرستان گلوگاه تصریح کرد: خیرین شهرستان ساختمان مرکز دیالیز را با کمک‌های مالی تقریبی پنج میلیارد ریالی احداث و بنای آن را به اتمام رسانده‌اند. 

وی افزود: با همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۱۰ میلیارد ریال جهت راه‌اندازی تاسیسات و ژنراتور و خنک کننده‌ها و همچنین خرید ۵ دستگاه دیالیز و برای تجهیزات پزشکی ضروری بخش دیالیز تامین اعتبار شد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: امیدواریم  بزودی با پایان یافتن مراحل آموزشی نیروهای تخصصی درمانی مورد نیاز بخش دیالیز و همچنین نصب و کنترل دستگاه‌های ارسال شده توسط شرکت مربوطه، شاهد راه‌اندازی بخش دیالیز در شهرستان گلوگاه با استعداد ۵ تخت و دستگاه باشیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش، شهرداری و اداره برق، رئیس و دبیر مجمع خیرین سلامت این شهرستان گزارش کاری از همکاری فیمابین جهت مشارکت در امرساخت وساز و کمک در راستای ارتقاء سطح سلامت مردم شهرستان ارائه دادند. 

به گزارش ایکنا  این همایش در قالب دو پنل مدیریتی و سمن ها وخیرین برگزار شد و در پایان این مراسم از روسای ادارات آموزش و پرورش، شهرداری، برق، ۳ نفر از خانواده‌های اهداء کننده عضو، ۵ نفراز داوطلبین سلامت برتر مراکز خدمات جامع سلامت، ۸ نفر از خیرین سلامت، ۱ نفر از دهیاران و ۱ نفر از همیاران سلامت شهرستان گلوگاه قدردانی به عمل آمد.

نشست مجمع خیرین شهرستان گلوگاه برگزار شد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *