سلامت

 
 دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: مجمع خیرین سلامت کشور با ۷۵هزار عضو تاکنون ۵۰هزار میلیارد ریال برای اجرای طرحهای حوزه سلامت هدیه داده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، حسینعلی شهریاری عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی مجمع خیرین سلامت در۲۷۰ شهرستان، گستره وسیعی از کشور زیر پوشش فعالیتهای مجمع خیرین سلامت درآمده است اظهار داشت،

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور تصریح کرد: اجرای این طرح در تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برای کاهش دغدغه های افراد بیمار و جلوگیری از درگیریهای مالی خانواده های آنها نقش به سزایی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای معرفی دستاوردهای این حوزه باید در وسعت بیشتری تبلیغ کرد گفت: دست اندرکاران امر می توانند از ظرفیت و توانایی روحانیون  در تبیین اهمیت مشارکت خیرین در طرح های سلامت استفاده کنند.

مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این دیدار از پوشش قابل توجه برنامه های سلامت محور شبکه استانی صداو سیمای مرکز آذربایجان غربی سخن گفت و افزود: رسانه ملی برای انعکاس مطلوب فعالیتهای حوزه سلامت به ویژه جلب مشارکت خیرین سلامت همچون گذشته آمادگی کامل دارد.

بازدید از بیمارستان امید ارومیه، بزرگترین بیمارستان خیریه کشور و دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی از برنامه های دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به ارومیه بود.

خیرین سلامت آذربایجان غربی از سال ۹۲ تا نیمه نخست امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های بهداشتی و درمانی در استان هدیه کرده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *