شنیدن عناوین خبری فوق از هر لحاظ باعث خشنودی است چون علاوه بر اینکه این دستگاه در خدمت مردم محروم مناطق کمتر توسعه یافته کشور قرار می گیرد ، ایثار و گشاده دستی مردم و خیرین کشورمان را به اثبات می رساند . در اصل اینگونه اقدامات خدماتی است در راستای کاهش رنج بیماران که بسیار ارزشمند است .
بنابر این گزارش آقای غنیان ، معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور افزود : تعداد دو دستگاه دیالیز با هماهنگی در اسرع وقت در بیمارستان رازی رشت و یک دستگاه نیز در بیمارستان شهید نورانی شهرستان طالش نصب خواهد شد .

بنابر این گزارش روابط عمومی و تبلیغات مجمع خیرین سلامت ، تعداد سه دستگاه دیالیز توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی استان گیلان با مشارکت مجمع خیرین سلامت کشور و بنیاد بیماری های خاص خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان شد .
وی افزود بیماران دیالیزی که در این استان با مشکل مواجه بودند ، به همت کارکنان بانک کشاورزی استان با همکاری این مجمع 3 دستگاه دیالیز خریداری و با هماهنگی در رشت و طالش نصب ، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
وی اضافه کرد : با استفاده از تسهیلات ، هزینه تهیه هر دستگاه دیالیز هم اکنون بالغ بر 300 میلیون ریال می باشد .
وی خاطر نشان ساخت : مجمع خیرین سلامت در عرصه سلامت جامعه فعالیت نموده و هم اکنون بر اساس اولویت نیاز کشور به ساخت و ساز و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی در شهر و روستاهای کمتر توسعه یافته می پردازد .
غنیان تأکید کرد : این مجمع با ایجاد 120 دفتر در سراسر کشور و همکاری 20 هزار خیر تاکنون بیش از 800 مرکز درمان در کشور احداث ، بازسازی و تجهیز نموده است .
همین گزارش می افزاید : خیرین عزیز و مردم خوب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشارکت در امور ساخت و ساز و خرید تجهیزات پزشکی حتی بخشی از آن با دفاتر این مجمع در سراسر کشور یا با تلفن های 88545027 و 8 -88543794 ، دورنگار 88545026 در تهران تماس یا به درگاه های www.salamat-charity.com مراجعه کنند .
همچنین هم وطنان نیک اندیش می توانند وجوه اهدایی خویش را به حساب سپهر صادرات با شماره 0106920692007 بنام مجمع خیرین سلامت واریز و تصویر فیش را با قید نوع مصرف و نیت خود به دفتر مجمع واقع در تهران خیابان سهروردی شمالی ، نبش خیابان شهید قندی غربی ، پلاک 20 ارسال یا به شماره تلفن فوق اطلاع رسانی نمایند .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *