نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اعمال معافیت مالیاتی برای خیرینی که زیر نظر مجمع خیرین سلامت اقدام به واردات تجهیزات پزشکی وبیمارستانی می کنند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، محمد حسین قربانی در همایش  شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت با تقدیر از اقدامات خیرین در حوزه  سلامت، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در زمان کم با حضور حاج آقا نیری جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده است.

وی افزود: در زمان قبل از انقلاب فضای خیرین به سوی وقف و اوقاف بود که به دلایل مختلف نتوانستیم از آورده‌های مردم در این حوزه به نحو شایسته ای بهره برداری کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حوزه سلامت امروزه ارتباط مستقیمی با توسعه یافتگی دارد،  بیان کرد: ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی باید مورد توجه قرار گیرد و و این منابع به سوی مناطق نیازمند و کمتر توسعه یافته هدایت شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با اشاره به اقدامات موثر و قابل تقدیر مجمع خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان کشور عنوان کرد: راه اندازی بنیاد شنوایی سنجی بخشش یکی از این اقدامات است که می توان منابع مالی خیرین را در چنین حوزه هایی هدایت کرد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت با استفاده از ظرفیت‌های افراد حاضر در این مجموعه به یکی از سازمان های مورد اعتماد و وثوق خیرین مردم نهاد کشور تبدیل شده است، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان خود از این مجموعه مردمی حمایت می کند و  اگر خیرین که در تحت لوای مجمع خیرین سلامت هستند بخواهند برای مراکز بهداشتی و درمانی خود از خارج از کشور تجهیزات پزشکی و درمانی وارد کنند در حوزه مالیات معاف می شوند.

قربانی با بیان اینکه مجلس از انجام چنین اقداماتی در حوزه درمان حمایت می کند،گفت :تلاش می کنیم در بودجه سال 97 بتوانیم از مجمع خیرین سلامت حمایت کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *