در مراسم شورای بانوان مجمع خیرین سلامت تبریز از بانوان خیر این کلانشهر تجلیل به عمل آمد و خیرین بار دیگر کمک های خوبی به عرصه سلامت اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،دومین همایش بانوان خیر سلامت و پنجمین همایش خیرین سلامت آذربایجان شرقی در با  حضور آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر تبریز،شهردارتبریز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر مسئولان محلی ورئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین و با حضور بیش از ششصد نفر از بانوان خیرعضو شورای بانوان مجمع خیرین برگزار شد.

در این مراسم از چند تن از بانوان خیر تجلیل بعمل آمد وکمک قابل توجهی توسط حضار به عرصه سلامت انجام شد.

  در این مراسم حضرت آیت الله  شبستری شبستری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان کمک به عرصه سلامت را مهمتر از سایرامور خیر عنوان نمود و اظهار داشت:  چنانچه انسان سالم نباشد استفاده از سایر مواهب و نعمتهای خداوندی میسور نیست.  . ایشان با ذکر روایتی فرمودند : ” الصحه افضل النعمه ” سلامتی بالاترین تعمتهاست و به همین دلیل پاداش کمک به یک بیمار ومریض نیز ازهر امر خیردیگری بالاترو والاتر است.

 ایشان همچنین با تاکید بر نقش زنان و عاطفه قوی در زنان و تاثیر این عواطف را در پیشبرد امور خیریه   بسیار موثر دانستند .

حضرت آیت اله شبستری شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان از اقدام انساندوستانه مجمع خیرین سلامت کشوروهمت و شخصیت جناب حاج آقای نیری و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت قدردانی وتشکر نمود .

 در این مراسم آقای علیرضا یزدانی معاون اداری و مالی و برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت کشور نیز با ابلاغ سلام گرم حاج آقای نیری به شرکت کنندگان در همایش گزارشی از فعالیتهای مجمع خیرین سلامت کشور طی مدت فعالیت این مجمع ارائه نمود و اظهار داشت : طی مدت فعالیت مجمع بیش از 250 دفتر و شعبه در سراسر کشور تاسیس گردیده و بالغ بر 4500 میلیارد تومان جلب مشارکت و کمکهای مردمی صورت گرفته است .

در این مراسم دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی  و حجت الاسلام مشهوری رئیس هیات مدیره و خانم دکتر یزدی و سرکار خانم دکتر بیات رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت کشور بیاناتی در مورد ضرورت نقش بانوان در عرصه سلامت و استفاده از ظرفیت ممتاز زنان در امور خیریه بیان نمودند.

 در پایان نیز با هدای 11 لوح تقدیر از بانوان خیر نمونه استان تجلیل و قدردانی شد .

همچنین حضار در همایش با اهدای کمکهای نفدی و تعهدات غیر نقدی مشارکت قابل توجهی در عرصه سلامت و کمک به نیازمندان نمودند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *