مساعدت ۲۴ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان

 

 

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان از مساعدت ۲۴ میلیارد ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان از سوی این مجموعه خبر داد.

حمید‌ شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سال گذشته به ۱۵۵ بیمار جدید به بخش مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت مراجعه کرد‌ه‌اند‌، اظهار کرد‌: ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به این بیماران مساعد‌ت شد‌ه است.

وی با بیان اینکه به ۵۲۸ بیمار ۴ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال در طرح سخاوت از سوی حامیان کمک شده که یک‌میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال غیرنقدی بوده است گفت: این مساعدت‌ها توسط ۳۰۰ نفر از حامیان طرح انجام شده است.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان  با اشاره به اینکه در طرح «طعم مهربانی» به ارزش ۷ میلیارد و ۴۵۶ میلیون و ۷۰ هزار ریال به ۲ هزار و ۵۵ خانوار مساعدت شده است افزود: در این طرح در قالب توزیع غذای گرم بین بیماران سوء تغذیه، توزیع سبد مواد غذایی، توزیع گوشت نذری، طرح محیا، طرح مشق مهربانی، وجوه جمع‌آوری شده برای بیمار p.k.u مساعدت‌هایی شده است.
وی از مساعدت ۷۴ میلیون و ۴۱۰ هزار  ریالی خیرین در برگزاری جشن تولد برای ۳۱ بیمار سخت‌درمان با عنوان طرح محیا خبر داد و در ادامه به پرداخت ۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی وام قرض‌الحسنه به ۶۷ بیمار سخت‌درمان اشاره کرد و گفت: به ارزش ۳ میلیارد و۸۵۲ میلیون ریال برای ۱۴۰ بیمار از سایر مراکز درمانی تخفیف گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال طی سال گذشته بیماران سخت‌درمان مساعدت شده است.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *