همکاری ۱۵۰۰ خَیِر با مجمع خیرین سلامت گلستان/ تامین ۲۰۰ میلیارد کمک نقدی

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: در مجمع خیرین سلامت استان گلستان بیش از یکهزار و ۵۰۰ خَیِر به طور مستقیم با ما همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی بزرگمهر در دیدار با مجمع خیرین انتقال خون گلستان که با حضور فاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون گلستان برگزار شد اظهار کرد: در مجمع خیرین سلامت استان گلستان بیش از یکهزار و ۵۰۰ خَیِر به طور مستقیم با ما همکاری می کنند.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت گلستان تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های نقدی تامین و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده است.

بزرگمهر افزود: این کمک ها صرف ساخت خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت و تجهیز آنها، بیمارستان، مراکز دیالیز و خرید تجهیزات پزشکی شده است.

 
 

وی در ادامه بیان داشت: خدمات قابل توجهی در مجمع خیرین انتقال خون طراحی شده است که اثرات مثبت آن را در آینده خواهیم دید.

بزرگمهر گفت: پروسه اهدا تا تزریق خون به بیمار به ظاهر ساده تلقی می شود اما امکاناتی می خواهد که متاسفانه ما در استان تجهیزات خوبی نداریم و تجهیزات موجود پاسخگوی شرایط فعلی نیست.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان در پایان گفت: انتقال خون نیز به همه کسانی که تمکن مالی دارند احتیاج دارد زیرا گلستان فاقد تجهیزات خوب و کامل در این بخش مهم که با سلامت جامعه سر و کار دارد، است.

انتهای پیام

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *