.

 

 

مراسم تجلیل از خیرین عرصه سلامت انار امروز با حضور خیرین ، مسئولین شهرستان و مسئولین بهداشت رفسنجان و انار در تالار فرهنگیان انار برگزار گردید

 

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه انار در این مراسم به جایگاه والای کار خیر بویژه در عرصه سلامت را بسیار والا دانست و افزود: خیرین شهرستان فعالیت های خیرخواهانه زیادی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی سلامت و مسجد سازی بعمل آورده اند که نشان از درک و فرهنگ والای مردم و خیرین این شهرستان دارد.

وی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواستند تا متخصصینی که بنام شهرستان انار جذب شده و در رفسنجان مشغول به خدمت می باشند، به شهرستان انار منتقل گردند.

وی خطاب به خیرین افزود کار شما باقیات و صالحاتی خواهد بود که اثرات آن ماندگار خواهد بود.

وی در جامعه اول سلامت و بعد امنیت بسیار مهم است ودر شرایط کنونی خدمت در زمینه سلامت از ساخت مسجد وحسینیه بالاتر است.

صالحی فرماندار انار نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مساعدت خیرین حوزه سلامت ، با اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت ساخت بیمارستان انار و به طول کشیدن ساخت بیمارستان، به توجه به نیاز و خواسته شهروندان ، خواستار تسریع در تکمیل و افتتاح این بیمارستان شد.

دکتر محمدی مسئول شبکه بهداشت ودرمان علوم پزشکی رفسنجان گفت : قسمت سی تی از اعتبارات تکمیل خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از مس در کمک‌های مالی در حوزه بهداشت شهرستان انار در خصوص جذب پزشکان و عدم حضور در شهرستان انار گفت: این نیرو‌ها قریب به ۴ سال است که استخدام شده اند و هم اکنون در رفسنجان هستند.

وی قول مساعد داد با توجه به آزمون پیش روی جذب متخصص، نیرو‌های مورد نیاز شهرستان در آزمون اخیر دیده شود و به انار اعزام گردند.

در پایان خانم دکتر عبداللهی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان انار گفت طی ۲ سال گذشته تعداد ۷۷ نفر از خیرین مبلغ ۳۳ میلیارد تومان خیرین به بیمارستان انار چه از لحاظ ساخت وساز و چه در بخش خرید تجهیزات بهداشت ودرمان کمک کردند وهمچنین مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از سوی مس سرچشمه به بیمارستان انار کمک شده است؛ که جمعه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان طی این ۲ سال از سوی خیرین ومس سرچشمه به بیمارستان انار کمک شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *