نقش خیرین سلامت در خدمات درمانی به اقشار کم برخوردار

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ارائه خدمت بیشتر به البرزنشینان نیازمند توسعه فضای فیزیکی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی البرز است.

به گزارش ایسنا، دکتر شهرام صیادی روز سه شنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: هدف دانشگاه برخوداری و بهره مندی سایر اقشار جامعه به ویژه قشر کم برخوردار استان از خدمات درمانی تخصصی با کمترین هزینه و تعرفه دولتی است.

وی افزود: در سال گذشته به بیش از ۱۱۳ هزار نفر خدمات درمانی تخصصی در کلینیک ویژه دانشگاه ارائه شده است و به طور متوسط این کلینیک روزانه ۵۰۰ مراجعه کننده دارد که با توسعه فضای فیزیکی آن می توان ظرفیت پذیرش بیمار و مراجعان را تا حد قابل توجهی افزایش داد.

دکتر صیادی با تاکید بر نقش موثر خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: قدم خیرخواهانه خیرین در تمامی بخش‌های بهداشتی و درمانی استان ملموس است و بی تردید توسعه کلینیک ویژه دانشگاه ارائه خدمت تخصصی با کمترین هزینه و بیشترین رضایتمندی مردم همراه خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: این کلینیک در دو شعبه با حضور ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص و عضو هیات علمی در تمامی تخصص‌ها و خدماتی از قبیل نوار قلب، نوار مغز، اپتومتری، آندوسکوپی، نوار عصب و عضله، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی، گچ گیری و …  فعال است.

گفتنی است نوبت دهی این کلینیک به صورت غیر حضوری و از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز امکان پذیر است.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *