جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ملایر برگزار می شود

 رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از برگزاری سومین جشنواره غذا به نفع بیماران نیازمند سرطانی و صعب العلاج در محل پارکینگ دریاچه سیفیه ملایر خبر داد

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این جشنواره روز جمعه دهم تیر ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دو جشنواره قبلی نیز به همت مجمع خیرین سلامت و بانوان خیر ملایری با برپایی بیش از ۵۰ غرفه برگزار و عواید فروش غذا صرف بیماران سرطانی و صعب العلاج شد.

آذرهمایون ادامه داد: امسال نیز این جشنواره با هدف معرفی مجمع خیرین سلامت به مردم و ایجاد شور و نشاط در سطح شهر، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکثر بانوان شرکت کننده در این جشنواره از خیرین و قشر فرهنگی هستند، گفت: تهیه مواد اولیه و طبخ غذا به عهده این بانوان خیر است و عواید فروش محصولات به مجمع خیرین سلامت شهرستان برای کمک به بیماران سرطانی تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب ۳۰ غرفه متنوع برگزار می شود، تصریح کرد: غرفه ها شامل ۲۵ غرفه عرضه کننده غذا، غرفه تست رایگان قند و فشار خون، اهدای عضو؛ اهدای زندگی، یک بیمار- یک حامی، همت والا و … است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تمام عواید حاصل از فروش محصولات عرضه شده در غرفه ها برای تأمین هزینه های شیمی درمانی و پرتودرمانی بیماران سرطانی است، افزود: در حال حاضر ۵۰۰ پرونده بیمار سرطانی نیازمند تحت پوشش مجمع است.

انتهای پیام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *