نادر طالب‌زاده درگذشت/خاکسپاری خالق برنامه "راز" در جوار شهید آوینی

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در گذشت اندوهبار چهره فرهنگی و هنرمند صدیق انقلاب اسلامی و مستند ساز پیشکسوت استاد زنده یاد نادر طالب زاده در ایام ماه بهار قرآن و لیالی مبارکه قدر موجب اندوه و تأثر خاطر گردید .
این هنرمند گرانقدر پس از سال‌ها مجاهدت، همواره چون سربازی فداکار در صحنه  فرهنگ و هنر حاضر بود و با آثار درخشان فرهنگی هویت مدار در عرصه رسانه و در تکاپوی بی وقفه فکری، در راه تبیین اندیشه اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی گام برداشت و خوش درخشید و عمر پر برکت خود را با اخلاص در ترویج تفکر عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی در صحنه فرهنگ و هنر وقف نمود و کارنامه ارزشمندی از خود بجا گذاشت.
آن مرحوم همچنین در مسیر خدمت به نیازمندان و محرومان خصوصا در عرصه سلامت همکاری های ارزشمندی با مجموعه خیرین سلامت کشور در سالهای متمادی داشت و خدمات برجسته ای از خود بجا گذاشت .
این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان و همکاران محترم در جبهه فرهنگ و هنر خصوصا همکاران ایشان در رسانه ملی تسلیت و تعزیت عرض مینمائیم و از درگاه احدیت برای روح آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و اولیاء الهی و همجواری بامولا امیر المومنین علی (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می نمائیم .
دبیر کل و معاونین مجمع خیرین سلامت کشور
نهم اردییبهشت ماه ۱۴۰۱ مطابق با بیست و هفتم رمضان المبارک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *