مرحوم آیت‌الله‌ سیدمحمدعلی علوی گرگانی

 

 

 

در پی ارتحال حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ،دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند. متن پیام  

 

 

بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

ارتحال عالم پارسا و ربانی ، مرجع عالم تشیع و مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و زبان گویای دفاع از حق واحکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء ، زعیم حوزه های علمیه، حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی قدس سره موجب تاثر و تاسف گردید .
کارنامه پرافتخار ، تالیفات ارزنده و آثار ماندگار این مرجع عالیقدر ، سراسر از  خیرخواهی برای کیان اسلام و تشیّع و دلسوزی برای همه بندگان خدا و نیازمندان و محرومان بود.
عنایات و الطاف و دعاهای خالصانه ایشان همواره در ملاقات و دیدارها با  مدیران مجمع خیرین سلامت کشور و خیرین ارجمند در حوزه سلامت بدرقه راه و زاد و توشه دنیوی و اخروی همگان بود .
ارتحال ملکوتی آن فقیه بزرگوار را به پیشگاه مقدس حضرت بقيه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه و مردم شریف ایران و علاقمندان ایشان در همه نقاط جهان و خصوصا بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و  همجواری با ائمه معصومین را از خداوند متعال برای آن مرحوم مسالت می نمایم .
دکتر حسینعلی شهریاری
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور
۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *