هفته بسیج گرامی باد

 

دکتر حسینعلی شهریاری،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور متن‌ پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای یادآوری روزهای بزرگ و خاطره انگیز تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی که سند تأسیس نهاد جهادی و مردمی به امضای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رسید. 
تأسیس شجره مبارکه بسیج ریشه در باور « مردم محور » امام راحل داشت که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد. 
بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته‌های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی است .
بسیج جامعه پزشکی و سنگر داران عرصه سلامت نیز در کنار اقشار مختلف جامعه و مردم، طی سالیان اخیر  و بویژه دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات ارزنده ای در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت های بالقوه جامعه پزشکی در خدمت رسانی جهادی به آحاد مردم انجام داده و شهدای گرانقدری را در این مسیر تقدیم جامعه نموده است .
اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان خصوصا بسیجیان عرصه سلامت  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید .
به ارواح مطهر تمام بسیجیان شهید درود و سلام می فرستم و همنشینی با اولیا الهی و ائمه طاهرین علیهم السلام را  از ذات اقدس الهی برای ایشان مسئلت می‌نمایم.
 
 
دکتر حسینعلی شهریاری 
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور
۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *