نیکوکار گنبدی یک میلیارد ریال به مردم سیستان و بلوچستان کمک کرد

 

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: «حاج محمد شهرکی» برای پیشگیری و کنترل از شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان مبلغ یک میلیارد ریال از طریق مجمع خیرین استان کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی بزرگمهر صبح امروز در جمع خیرین شهرستان گنبدووکاس اظهار کرد: «حاج محمد شهرکی» در سال‌های گذشته کمک‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده که در یکسال و اندی گذشته به‌خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گلستان این کمک‌ها نمود بیشتری داشته است.

وی تصریح کرد: نیکوکار گنبدی این بار در راستای کمک به مردم محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان که از شیوع بیماری کرونا دلتا (هندی) رنج بسیاری می‌برند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد ریال به این استان ارسال کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ هزار عدد ماسک از انواع مختلف، ۴۰ عدد کپسول اکسیژن و مانومتر و دیگر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد ریال از طریق مجمع خیرین سلامت گلستان به حساب مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان واریز و یا ارسال شد.

* ساخت «مرکز جامع سلامت» در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی، ده‌ها هزار بسته لوازم‌التحریر، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و در استان سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

اصغر نودهی گفت: در وقوع سیل سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان نیز این نیکوکار گنبدی تجهیزات پزشکی، مواد خوراکی و آب معدنی و سایر مواد و اقلام ضروری مورد نیاز را به استان ارسال کردند.

وی تصریح کرد: «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان «مرکز جامع سلامت» احداث می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *