افزون بر ۳ میلیارد تومان توسط مجمع خیرین سلامت گیلان کمک  شد

 

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان از زحمات مجامع خیرین سلامت در شهرستانهای دزفول و گلستان بابت همیاری و کمک به مردم این استان در شریط سخت کرونایی تقدیر کرد.

در این پیامها آمده است:

مدیر عامل محترم مجمع خیرین سلامت دزفول

ضمن سپاس و تشکر از کمکهای خیر خواهانه مردم شریف و بزرگوار دزفول که در این قطع حساس کرونایی که استان سیستان و بلوچستان را شدیداً در گیر کرده و تعداد زیادی از خانواده‌ها استان سیستان و بلوچستان داغدار عزیزان خودشان شده اند . مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت هیچگاه کمکهای جنابعالی و مردم شریف دزفول را فراموش نخواهند کرد و این حرکت نو دوستانه در اذهان مردم عزیز استان من باقی خواهند ماند.

جناب آقای مهندس اردو سپاس مردم استان سیستان و بلوچستان و جناب آقای دکتر شهریاری دبیر کل محترم مجمع خیرین سلامت کشور و نماینده محبوب زاهدان را خدمت خیرین بزرگوار دزفول ابلاغ بفرمائید

انشاالله در فرصت مناسب شخصاً جناب آقای دکتر شهریاری ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی ازاین حرکت انسان دوستانه مردم عزیز دزفول تشکر و قدردانی خواهد کرد.

 

جناب آقای بزرگمهر مدیر عامل محترم مجمع خیرین سلامت استان گلستان

با تشکر از لطف و همکاری خوب حضرتعالی

همچنین تشکر و قدردانی و سپاس مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان را به محضر خیر عزیز و بزرگوار جناب حاج محمد آقای شهرکی و همچنین به مردم شریف و نو دوست استان گلستان ابلاغ بفرمائید .

قطعاً این نو دوستی و کمکهای خیر خواهانه مردم شریف و بزرگوار استان گلستان همیشه در ذهنهای مردم استان ما خواهد ماند و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

کمکهای مردم شریف استان شما هم به استحضار جناب آقای دکتر شهریاری دبیر کل محترم مجمع خیرین سلامت کشور و ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام گردید که جناب آقای دکتر شهریاری هم فرمودند سلام و تشکر ایشان را خدمت جناب حاج آقای شهرکی و جنابعالی و مردم شریف گلستان ابلاغ کنم انشالله در اولین فرصت شخصا خود جناب آقای دکتر شهریاری نماینده محبوب زاهدان از کمکهای مردمی که توسط خیرین گلستان شده تقدیر و تشکر بعمل خواهد آورد .

طاهری محمود.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *