۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان بهبهان با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت کشور افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل غنیان رئیس مجمع خیرین سلامت کشور در مراسم افتتاح ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در بهبهان گفت: برای تجهیز و راه اندازی این پایگاه‌های اورژانس بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی این شهرستان هزینه شده است.

او بیان داشت: این پایگاه‌ها در دهستان دودانگه و شهر منصوریه در بخش مرکزی، دهستان قلعه کعبی در بخش زیدون و خیابان ۶۰ متری در شهرستان بهبهان احداث و راه اندازی شدند.

غنیان با بیان اینکه از سال ۸۹ تا پایان سال ۹۸ افزون بر ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طرح‌های عمرانی از سوی خیرین عرصه سلامت کشور ساخته شده و به بهره برداری رسیده اند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۰ هزار خیر در ۳۲۰ مجمع خیرین در کشور فعال هستند و در دهه فجر امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور با مشارکت خیرین عرصه سلامت بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.

به گفته رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، ساخت ۳۰۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای در سراسر کشور متعهد شده اند که در فاز اول آن ۱۰۰ پایگاه به بهره برداری خواهد رسید و در خوزستان نیز ۷ پایگاه جاده‌ای ساخته تجهیز و بهره برداری خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *