توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی در مازندران به یاد «حاج قاسم»

 

رئیس مجمع خیرین سلامت مازندران گفت: به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمایش مومنانه توسط مجمع خیران سلامت مازندران ۲ هزار بسته حمایتی و بهداشتی از مصلی ساری به

 

بیماران نیازمند اهدا شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیمور طهماسب‌پور بعد از ظهر امروز در رزمایش مومنانه با اعلام اینکه در مازندران ۲۴ پروژه درمانی در دست اقدام است که ۱۴ مرکز درمانی به طور کامل توسط خیران سلامت در حال احداث است، اظهار کرد: ۱۰ مرکز درمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی احداث و تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه خیران سلامت از استان تهران هم برای تکمیل پروژه‌های درمانی خیر ساز به کمک مازندرانی‌ها می‌آیند، افزود: سه مرکز درمانی در نکا، یک مرکز در بابلسر و نوشهر با مشارکت خیران سلامت با سرعت بالا در حال احداث است.

طهماسب‌پور توصیه رهبری در حمایت از دستگاه‌های حمایتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را امری قابل اجرا دانست و گفت: با شیوع ویروس کرونا مجمع خیران سلامت مازندران به همراه جهادگران و بسیجیان حمایت خود را از دستگاه‌های اجرایی، حمایتی و درمانی درتولید انواع شوینده‌، ضد عفونی کننده‌ و ماسک‏‌ها دریغ نکردند.

رئیس مجمع خیران سلامت مازندران با اشاره به اینکه این تاکنون در دومرحله هر بار هزار سبد کالای حمایتی بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۲ هزار بسته حمایتی غذایی و بهداشتی بین بین بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

این مسوول با اعلام اینکه هزار و ۸۰۰ بیمار دیالیزی در مازندران نیازمند توجه هستند، افزود: متاسفانه جمعی از نیازمندان جامعه فراموش شدند، هر بیمار دیالیزی دو عضو خانواده و نیروی کار را درگیر درمان خود می‌کند؛ لازم است در این موقعیت اقتصادی به این خانواده‌ها توجه ویژه شود.

وی از حمایت ۵۸ میلیارد تومانی خیران سلامت مازندران درطی سال جاری خبرداد و گفت: جامعه پویا نیازمند امنیت و سلامت است در ادامه فعالیت شهید سلیمانی که برای امنیت کشور جان خود را فدا کرد ما موظفیم برای سلامت جامعه تلاش کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *