مدیر عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، از اهدای ۶۸۷ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان کمک از سوی خیرین حوزه سلامت استان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از وبدا؛ عباس قادری افزود: خیرین حوزه سلامت همواره با تامین بخشی از هزینه های پروژه های عمرانی، احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری گر دانشگاه علوم پزشکی استان و سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.
وی تصریح کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹، خیرین نیک اندیش استان برای مقابله با این بیماری نوپدید به میدان آمده و با تهیه اقلام، کالاها وتجهیزات لازم به یاری مدافعین خط مقدم مقابله با این بیماری آمدند.
قادری با بیان اینکه بیش از ۴۸۸ میلیون تومان کمک های خیرین در مرکز استان و مابقی از سوی خیرین شهرستان های بن، بروجن و بیمارستان لردگان اهدا شده است افزود: کمک های نقدی خیرین جهت خریداری اقلام و تجهیزات پزشکی از جمله: ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، ۷ دستگاه کمک تنفسی بای پپ، یک دستگاه لارنگوسکوپ، بیش از ۳۵۰۰ ماسک n ۹۵ ، تهیه ۲۳۰۰ دست لباس حفاظتی و تهیه ۲۰۰ هزار ماسک سه لایه صرف شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همچنین در ادامه از خرید ۱۱ راس گوسفند برای اهدا به مراکز نگهداری معلولین خبر داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *