با راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در روستا های کبودان و نظام آباد بردسکن روزانه بیش از هزار عدد ماسک تولید و در اختیار مجمع خیرین سلامت برای توزیع بین شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: این دو مکان تولیدی با خودیاری اهالی و با حضور تنی چند از بانوان پایگاه بسیج الزهرا(س) و قمر بنی هاشم(ع) در این روستاها فعال شده است.
سرهنگ جنیدی افزود: این ماسکها بر اساس سیر مراحل پروتکل وزارت بهداشت ایزوله و در اختیار مجمع خیرین سلامت و پویش مردمی مبارزه با کرونای شهرستان قرار می گیرد.
همچنین روزانه بیش از 500عدد ماسک توسط بسیجیان خواهر دو پایگاه بسیج نجمه و سیدهاشم انابد در قالب دو کارگاه خیاطی با همت و همراهی 15نفر از خواهران بسیجی تولید می شود.
سرگرد سیدحسین عصمتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بخش انابد گفت: این خواهران بسیجی تاکنون بیش از 3هزار عدد ماسک تولید کرده اند و پیش بینی ما این است این رقم به بیش از 10هزار عدد برسد. 
وی عنوان کرد: تمامی هزینه های ماسک ای تولید شده و دیگر اقلام بهداشتی توزیع شده توسط خیّران تامین می شود که پس از تایید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن توزیع می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *