دكتر شهرياري: مشكل كمبود پزشك مناطق محروم رفع مي شود
 
 
 
دبیر کل مجمع خیرین سلامت ایران گفت: خیرین سلامت برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ حدود ۵۰ میلیارد تومان کمک کرده اند.

 
 
 
 حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت ایران با اشاره به آخرین اقدامات برای مقابله با بیماری کوبید ۱۹ در کشور اظهار کرد:در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کووید ۱۹، خیرین سلامت در سراسر کشور اقدام به کمک‌های نقدی و خرید تجهیزات ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مخصوص نگهداریی بیماران کرونایی کرده اند.

 
 

او ادامه داد: مجموعه خیرین سلامت از همان روز‌های اول شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور جلسات متعددی تشکیل داده اند و تا به امروز مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان کمک کرده اند.

 
شهریاری تاکید کرد:مجمع خیرین سلامت کمک‌های زیادی به استان‌های درگیر با بیماری مانند قم، گیلان، مازندران و حتی شهر کاشان کرده اند.
 
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد:مجمع خیرین سلامت اقدام به توزیع ماسک و تجهیزات مربوط به درمان بیماران کرونایی کرده اند.
 
وی ادامه داد:بر اساس طرحی در قم خیرین سلامت با تهیه بسته‌های مواد غذایی حمایتی آن‌ها را در بین خانواده پرستاران مشغول به خدمت توزیع کرده‌اند.
 
شهریاری گفت:در برخی از مناطق کشور مانند کبودرآهنگ و خراسان رضوی کارگاه‌های دوخت ماسک به وسیله توسط خیرین سلامت ایجاد شده است.
 
وی ادامه داد توزیع ماسک و تجهیزات مربوط به مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سراسر کشور به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم توسط خیرین سلامت انجام می‌شود.
شهریاری ادامه داد مجمع خیرین سلامت ۵۰ دستگاه ونتیلاتور و یک دستگاه سی تی اسکن به همراه دستکش و مواد ضد عفونی کننده برای شهر قم تهیه و در اختیارمراکز درمانی و بیمارستان ها قرار داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *