عضو مجمع خیرین سلامت کشور گفت: این مجمع طی ۱۰ سال گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی سال های اخیر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت کشور مشارکت داشته است.

نادر ریاحی روز پنجشنبه در آیین عملیات اجرایی طرح های خیری حوزه سلامت شهرستان سامان افزود: این کمک ها در قالب اهداء و وقف زمین، مشارکت در تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی و توسعه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف کشور بوده است.
وی با بیان اینکه ۱۸۳ مجمع خیرین سلامت در کشور فعال شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۳۰ هزار نفر در این مجمع عضو شدهاند و در اجرای طرح های درمانی و بهداشتی مشارکت می کنند.
ریاحی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت طی ۱۰ سال اخیر ۵ هزار مرکز درمانی در کشور احداث کرده و در سال های اخیر فعالیت های خود را در عرصه فرهنگ سازی تقویت کرده است.
عضو مجمع خیرین سلامت کشور، تشکیل کمیسیون بانوان را از مهمترین فعالیت های این مجمع در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: این کمیسیون در برخی استان ها فعال شده و تشکیلات قدرتمندی را شکل داده است.
ریاحی خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی جوانان در امر خیر نیز در حال انجام است و امید است با این آموزش ها بتوان اعضای بیشتری را به مجمع جذب کرد.
وی مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری را از تشکل های موفق کشور دانست و افزود: این مجمع با توجه به جمعیت، وسعت و اقتصاد این استان، عملکرد موفق و درخشانی داشته است.
مجمع خیرین سلامت فعالیت خود را از سال ۸۷ در چهارمحال و بختیاری آغاز کرده است.
احداث ۵۳ باب خانه بهداشت، ۲۵ باب خانه پزشک، ۲۲ باب پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی و مرکز پیام، ۱۹ باب مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۱۰ باب کلینیک تخصصی و ۵ باب پایگاه بهداشتی از جمله فعالیت های مشارکتی مجمع خیرین سلامت در این استان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *