آیت الله سید علی اصغر دستغیب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با تاکید بر لزوم ضرورت همکاری مسئولان با خیرین و نیک اندیشان عرصه سلامت گفت: ادارات و ارگان ها همکاری بیشتری با نیک اندیشان و خیرین داشته باشند و در برخی قوانین بازنگری ویژه ای شود تامشکلات و موانع موجود بر سر راه خیرین در این ادارات کاهش یابد.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس روز پنجشنبه در هفدهیمن اجلاس سالانه مجمع خیرین تامین سلامت فارس، تاکید کرد: مسوولان نظام نباید از اقدامات نیک اندیشان غافل شوند و و باید به بقا و رشد مراکز خیریه درمانی کمک کنند.
 آیت الله سید علی اصغر دستغیب با بیان اینکه حرکت و مسیری که منافع مردم را تامین می کند، از ارزش بالایی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از مصادیق بارز دعوت به سوی خداوند، تشویق و دعوت دیگران برای کمک و خدمت به همنوع است و دعوت به سوی خدا، به معنای دعوت به سوی هر خیری است که در عالم هستی وجود دارد.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ(ع)، افزود: مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، در هفده سال گذشته پایه گذاری شده است و همه شاهد و سهیم خدمات ارایه شده و گام به گام همراه آن بوده ایم . 
آیت الله دستغیب ادامه داد: اگر این مجامع خیرین و نهادهای مردمی، با تمام وجود خود مایه می گذارند و در سمت و سوی اهداف مقدس حرکت می کنند، مانند ساخت بیمارستان ها و مراکز خدمات بهداشتی درمانی، مسوولان نیز نباید از این حرکت مقدس نیکوکاران غافل باشند و باید در قبال این نهاد مقدس، در نگهداشت و پایدار ماندن اقدامات نیک اندیشان تلاش کنند تا روز به روز گام ها به جلو برداشته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *