بیمارستان نجف زاده جهت احداث وتکمیل همت خیرین سلامت استان را می طلبد

دکتر شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت  کشور جهت بازدید از روند احداث سه پروژه درمانی بزرگ استان”بیمارستان نجف زاده،آزمایشگاه مرکزی بهداشت و ساختمان دیالیز”که به همت خیرین سلامت استان دراردبیل درحال احداث است اظهار داشت:

پروژه درمانی بیمارستان نجف زاده به همت خیر بزرگوار نجف زاده و سایر خیرین سلامت استان در حال احداث است اما به لحاظ رکود اقتصادی روند احداث آن کند شده است و میطلبد که خیرین سلامت استان با نگاه ویژه خود به این پروژه بزرگ درمانی همت مضاعف بگذارند.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور افزود: رکود اقتصادی موجب شده است تا پروژه های درمانی کلا در سطح کشور روند کندی داشته باشد چه اینکه وقتی رونق اقتصادی نباشد خیرین سلامت نیز برای پرداخت هزینه احداث توانایی کافی نداشته باشند اما این امر موجب نمیشود که ما از تلاش خود دست برداریم.

وی همچنین  در بازدید ازآزمایشگاه مرکزی بهداشت  بیان کرد :پروژه آزمایشگاه مرکزی بهداشت تا به حال روند رو به رشدی داشته است و بعد از اتمام ساختمان آن به همت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این مرکز تجهیز و در اختیار عموم مردم قرار داده خواهد شد.

دکتر شهریاری سپس با حضور در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بازدید از محل احداث ساختمان دیالیز جدید بیان داشت:این مرکز به همت بانک پاسارگاد در 4500متر زیربنا با ظرفیت 350-400تخت و با کمک 8 میلیارد تومانی این بانک احداث میشود و کار تجهیز آن نیز به عهده دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خواهد بود.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور سپس در نشستی با استاندار مسایل مربوط به اقدامات خیرین در حوزه سلامت استان اردبیل را مورد بررسی قرارداد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *