اولین همایش مجمع خیرین بهبهان با حضور خیرین ونمایندگان آنها، امام جمعه ومسئولین شهری بهبهان و همچنین معاون مجمع خیرین سلامت،به همت مدیریت مجمع خیرین شهرستان بهبهان در تالار معلم این شهرستان برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه طی سخنانی ضمن برشمردن فضایل بیشمار صفت انفاق ،خیرین را از بندگان کریم وصالح خداوند دانست و افزود ذخیره کنندگان برای آخرت فاتحان برتر روز جزا خواهند بود. 
دکتر اسماعیل غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور هم طی سخنانی برگزاری با شکوه و پربار این همایش در بهبهان را نتیجه تلاش مسئولان شهرستان قلمداد نمود واظهار داشت حجم عظیم هدایای خیرین در شهرستان یکبار دیگر ای واقعیت را بنمایش گذاشت که شهرستان بهبهان یکی از شاخص ترین شهرستان ها در عرصه حضور خیرین سلامت در کشور می باشد. 
در این همایش دکتر غلام رضا بادفر رییس دانشکده علو پزشکی بهبهان با تشریح پروژه های در دست اقدام این دانشکده که به همت خیرین در حال اجراست اظهار امیدواری کرد،با تکمیل این پروژه ها تحولی شگرف در ارائه خدمات درمانی در این شهرستان پدید آید.
در ادامه این همایش کلیپی از کارهای کارهایی که خیرین در بخش سلامت شهرستان انجام داده اند پخش شد.سپس حجت الاسلام نادر حیدری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان بهبهان تلاش ها و اقدامات دو ساله  مجمع از زمان تأسیس را برشمرد و یاد آور شد که همگرایی و همدلی مجمع خیرین سلامت با خیرین نیکوکار بهبهانی در این مدت کوتاه ثمرات بسیاری در پی داشته و امید فراوان داریم به سرعت به اهداف عالیه خود در زمینه توسعه،زیر ساخت های درمانی نائل آییم.
در ادامه این مراسم،خیرین وشرکت کنندگان در همایش،با تکمیل فرم هایی کمک های نقدی فابل توجه و املاک متعددی را به مجمع خیرین اهداء نمودند.
پایان بخش این همایش معنوی و تأثیر گذار،اهداءلوح وتابلو فرش منقوش به عکس خیرین از طرف مجمع به خیرین بزرگوار و خانواده های آنان بود.شایان ذکر است در حاشیه این همایش ساختمان مرکز مشاوره و مراقبت بیماری های رفتاری و همچنین کلنگ دو ساختمان دانشکده پیراپزشکی وستاد فوریت های پزشکی 115 در محوطه پردیس بیمارستان ولیعصر زمین زده شد.مقرر است این دو ساختمان توسط خیرین بزرگوار ساخته شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *