به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، شامگاه چهارشنبه ۳۰ آبان ماه امسال، در مراسمی با حضور چشمگیر مردم و مسئولان، مرکز تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری با دستان خانواده آن مرحوم و خانوده خیر و نیک اندیش پروژه افتتاح شد.

در این مراسم قدرت اله فائضی رئیس هیات امنای درمانگاه رهگذر، ضمن خوش آمد به حضار، گزارشی از روند ساخت این مرکز را ارائه کرده و از بانیان خیر آن قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی خرم امام جمعه و رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت لارستان نیز با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم وجود پیامبر را سراسر رحمت برای اهل دنیا معرفی می‌کند و امت او را با ویژگی عطوفت و مهربانی معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر درباره خدمت به خلق، سخنان قابل تاملی بیان کرده و کمترین پاداش چنین اشخاصی را بهشت معرفی کرده است گفت: امشب شاهد افتتاح پروژه خیرسازی هستیم که مصداق بارز احادیث پیامبر(ص) در ارتباط با کمک به خلق خداست.

وی با زنده کردن یاد مرحوم آیت الله آیت اللهی و آیت الله موسوی لاری خاطرنشان کرد: همه این فعالیت‌های خیرخواهانه محصول زحمات و تلاش آن بزرگوارانی است که فرهنگ نیک اندیشی را در بین مردم تبلیغ، ترویج و نهادینه کردند.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار لارستان با تشکر از حضور مردم و قدردانی از خیراین پروژه اظهارداشت: هرجاکه کار خیری را در شهرستان شاهدیم، نام خیر ارجمند حاج یونس راستی لاری زینت بخش آن محفل است.

وی با اشاره به مرکز تخصصی زنده یاد فاضل راستی لاری تصریح کرد: این پروژه نه تنها در سلامت و درمان مردم ساکن در شهرقدیم موثر بوده بلکه به دلیل تغییر در بافت این منطقه می‌تواند سبب رونق فرهنگی و توسعه و رونق اقتصادی بین اهالی این منطقه شود.

حسنی افزود: باید همه ما مسئولان تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت این پروژه خیرساز استفاده شده و زحمات خیر این پروژه به طور کامل به ثمر بنشیند.

منصور محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان، دیگر سخنران این برنامه با معرفی مجمع خیرین و ابلاغ پیام دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به مناسبت افتتاح این پروژه خیرساز اظهارداشت: توقع خیرین از مسئولان این است که از این حمایت‌های مالی به نفع منطقه استفاده شود.

وی یکی از اهداف مجمع خیرین سلامت را ارتقا سطح سلامت در منظقه خواند و خاطرنشان کرد: حاج یونس راستی لاری یکی از اعضای مجمع خیرین سلامت است که دغدغه سلامت و معیشت مردم را دارد و خرسندیم که چنین خانواده های خیری در جمع مردم حضور دارند.

دکتر نصری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان با گرامی داشت هفته وحدت، منطقه لارستان را ویترین و نماد وحدت در کشور خواند و اظهارداشت: از خیر این پروژه و خانواده راستی لاری بابت احداث این پروژه تشکر می‌کنم که در واقع این خانواده سهم بسزایی در ایجاد زیرساخت‌های بهداشت و درمان منطقه دارند.

گفتنی است در پایان برنامه از خیرین پروژه حاج یونس راستی لاری و خانواده مرحومه حاجیه سیده نوریه ابراهیم تقدیر و با دستان خانواده زنده‌یاد فاضل راستی لاری این مرکز افتتاح شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *