فرماندار چاراویماق از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان و انتخاب اعضای هیات مدیره این مجمع خبر داد.

به گزارش ایرنا، صابر تقویمی  در نخستین نشست این مجمع افزود: تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان برای هدایت و استفاده از توانایی های افراد خیر در راستای رفع نیازهای درمانی شهرستان ضروری است.
وی گفت: مهمترین اهداف تشکیل مجمع خیرین سلامت شامل نقش آفرینی در زمینه بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین، کمک به مدیریت منابع مردمی در عرصه سلامت، توجه متعهدانه به ارزش ها، اهمیت علمی و اقدام خداپسندانه نیکوکاران و تلاش برای رشد، توسعه، پویایی و پایداری معقول در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.
تقویمی، خیرخواهی و انفاق را از جمله ضروریات جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیاز به خیرخواهی دارد و همه باید درحد توان در این زمینه کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 86 میلیارد تومان از سوی خیران در جهت راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی و رفع نیازهای درمانی نیازمندان دراستان جذب شده گفت: استفاده از این ظرفیت باید در دستور کار شبکه سلامت شهرستان قرارگیرد.
تلاش برای شناسایی، هدایت و جذب خیرین بخش سلامت، برنامه ریزی به منظور تبلیغات و فرهنگ سازی برای جذب خیرین و کمکه ای مردمی برای ارتقای سلامت، احداث، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی، ارتباط و تعامل با خیریه ها و سازمان های بین المللی در زمینه سلامت، ارائه پیشنهاد برای تصویب قوانین و مقررات لازم برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به موسسات بهداشتی و درمانی دولتی و خیریه و پیگیری روش های تشویقی و ارائه تسهیلات به موسسات خیریه سلامت از مهمترین اهداف مجمع خیرین سلامت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *