خیرین با ورود به بخش سلامت در کاهش آلام دردمندان سهیم باشند

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خیرین و مردم با عواطف و احساسات بزرگ خود ضمن ورود به بخش سلامت این استان در کاهش آلام دردمندان سهیم باشند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت به نقل از مهر، آیت الله سیدحسن عاملی در نشست با معاون اموراستانهای مجمع خیرین سلامت کشور و اعضای مجمع خیرین سلامت استان اردبیل با تقدیر از اقدامات ارزشمند خیرین سلامت در کمک به توسعه بهداشت و درمان استان افزود: تصدی گری دولت به تنهایی کافی نبوده و بویژه در بخش سلامت لازم است خیرین و مردم با ورود به این بخش در کاهش آلام دردمندان سهیم باشند.

وی با اشاره با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین در بخش سلامت استان بیان داشت: مردم این استان همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش قدم بوده و علاقمند هستند که خیرات خود را  در جایی هزینه کنند که عموم مردم از ثمرات آن بهره مند شوند.

امام جمعه اردبیل متذکرشد: اردبیل به لحاظ کمبود تخت های بیمارستانی از یک طرف و همسایگی با جمهوری آذربایجان و استان گیلان در موقعیت ویژه ای قرار دارد و برغم کمبود تخت های بیمارستانی پذیرای بیماران آذری و مردم غرب گیلان هست و به همین لحاظ ضرورت دارد با کمک خیرین زیرساخت این موضوع به نحو شایسته ای ایجاد شود.

عاملی  ضمن استقبال از پیشنهاد معاون امور استانهای دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در راستای افزایش تعداد تخت های بیمارستان نجف زاده از ۲۵۸ تخت به هزار تخت  در چندین فاز اجرایی، مشارکت مردمی و خیرین و دولت را در این کار حیاتی و ضروری دانست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *