مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران گفت : حدود ۵ هزار خیر در حوزه سلامت , سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان برای احداث، تکمیل، تجهیز و نوسازی لوازم و مراکز درمانی و بهداشتی مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ تیمور طهماسب پور در آیین تجلیل از خیرین سلامت شهرستان عباس آباد  با بیان اینکه بسیاری از بناهای بهداشتی درمانی و اورژانسی در سراسر استان در سال های اخیر توسط خیرین تکمیل و به بهره برداری رسیده افزود: شورای خیرین سلامت در شهرستانها در حال راه اندازی می باشند و سعی داریم شورای خیرین زنان را در شهرستان ها تاسیس کنیم .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس آباد هم با اشاره به اینکه ۳۳ خیر در حوزه سلامت این شهرستان فعالیت دارند گفت: خیرین سلامت این شهرستان تاکنون حدود 64 میلیون تومان کمک نقدی و ۲۹۸۹۵ مترمربع زمین اهداء کرده اند .

 

دکتر سیده عالیه علوی تصریح کرد: هفت مرکز و خانه بهداشت با زیربنای ۶۳۳ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 25 میلیون تومان توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد در دست احداث می باشد.

 

در این مراسم دکتر رنجبران معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ حجت الاسلام محمدی امام جمعه عباس آباد، حق اله کثیری فرماندار شهرستان عباس آباد در خصوص نقش خیرین، تشویق و ترغیب نیک اندیشان برای ورود به حوزه سلامت، مشارکت گسترده مردم در تامین نیازهای بهداشتی و درمان و راه اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی آیت الله خامنه ای شهرستان عباس آباد مطالبی بیان کردند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *