جناب آقای غنیان معاون هماهنگی و امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور : عملکرد قابل قبولی مجمع خیرین شهرستان آمل دارد که بی سروصدا مشغول خدمت رسانی هستند و نشان ازاین می باشد که مردم این عزیزان را دوست دارند و توانستند با اعتمادسازی در تمام بخش های جامعه حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کمال آنلاین ،  اسماعیل غنیان معاون هماهنگی و امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور در نشست اعضای مجمع خیرین سلامت مازندران با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت یکی از بازوان محکم برای ارتقای سلامت در جامعه است گفت: خیلی خوشحال هستیم که امروز خداوند توفیق به بنده داد تا در جمع گمنام ترین افراد جامعه در مجمع خیرین شهرستان آمل حضور پیدا کنم.

وی افزود: عملکرد قابل قبولی مجمع خیرین شهرستان آمل دارد که بی سروصدا مشغول خدمت رسانی هستند و نشان ازاین می باشد که مردم این عزیزان را دوست دارند و توانستند با اعتمادسازی در تمام بخش های جامعه حضوری فعال داشته باشند.

معاون هماهنگی و امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به حضور همه اقشار درهمایش سالانه این مجمع عنوان داشت: خدا قسمت کرد درچند همایش حضور داشته باشم و دیدم که از همه اقشار از زن و مرد و پیر و جوان برای کمک رسانی هدایای قابل توجهی را اهدا می کردند و این باعث روحیه دادن به ما بود.

 غنیان با اشاره به این مطلب که سرمایه گذاری در بخش سلامت هزینه های بخش های دیگر جامعه را کاهش می دهد گفت: مهمترین کاری که هيات مديره مجمع خيرين سلامت بايد انجام دهد؛ اعتماد سازی است.

وی با اظهار این مطلب که مازندران  خصوصا شهرستان آمل در سطح کشور پیشرو در حوزه خیرين است اظهارکرد: بايد بسترهاي لازم جهت ورود خيرين به حوزه سلامت فراهم شود تا بتوان از اين ظرفيت هاي بزرگ در تامين نيازهاي آموزشي، درماني و بهداشتي بهره جست.

 وی با اعلام اين مطلب که  در ۲۷۰ نقطه کشور مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است، افزود: تاکنون بالغ بر ۹۲ هزار نفر با مجمع خیرین سلامت کشور همراه بودند و بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال در تامین نیازهای بخش های مختلف حوزه سلامت مشارکت داشتند.

غنیان با بیان اینکه باید از ظرفیت افراد پرتلاش در این زمینه بهره مند شویم، یادآور شد: زنان بسیار می‌ توانند در این حوزه به ما کمک کنند، باید از پتاسیل بانوان در مجمع سلامت خیرین استفاده کنیم و در کارها نیز باید پژوهش را در اولویت قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *