در این دیدار که آقایان دکتر مصدری رئیس مشارکت مردمی و آقای کاظمی رئیس اداره مشارکت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نکاء حضور داشتند.
ابتدا آقای طهماسب پور در پیرامون روند تشکیل و فعالیت مجمع خیرین سلامت پرداخت و برنامه مجمع در شکل دهی مجمع خیرین سلامت در همه شهرستانها از جمله شهرستان نکاء را بیان نمودند اظهار امیدواری کردند با محوریت امام جمعه محترم و هدایت و حمایت معظم له بتوانیم با تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان نکاء خدمات بیشتری از خیرین محترم اخذ نموده و با رعایت الویت ها به نیاز های اساسی حوزه سلامت در شهرستان نکاء پرداخته شود در واقع کمکها مردمی را هدفمند سازیم.
آنگاه حضرت حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن استقبال از تشکیل مجمع دخیل کردن امور مردم بر مردم با نظارت دولت و حکومت گام بسیار خوب و موثری برداشت می شود و افزودن بانی خیر شدن بخشی از خیر است تا با انگیزه بهتر و بالاتر در حوزه سلامت ورود پیدا کند.
در ادامه فرمودند در حوزه سلامت مشکلات زیاد داریم وقتی از مردم در خواست کمک می شود باید از نظرات آنان استفاده شود و در پایان مقرر گردیدبا دعوت امام جمعه محترم خیرین حوزه سلامت شهرستان نکاء گردهمایی آیند با حضور نماینده مجمع خیرین سلامت استان و نماینده فرمانداری مجمع خیرین سلامت را تشکیل دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *