با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان فازسوم همراه سرای حضرت زینب(س) در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی  مجمع خیرین سلامت کشور به نقل از وب دا  در مراسمی بمناسبت هفته سلامت با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان منصور محتاجی رییس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت و جمعی از معتمدین و خیرین، فاز سوم همراه سرای حضرت زینب(س) در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر از خیر و نماینده وی در ساخت این مجموعه افزود: زیباترین تصمیم در زندگی، گذشتن از مال برای فعالیت‌های انسان دوستانه است که در لارستان نیز افراد نیکوکار بسیار زیاد هستند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های همیشگی بیماران، نبود مکانی جهت استراحت همراهان آنها بود که خدا را شکر این همراه سرا در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان، توسط خیر عزیز در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان راه اندازی شد.

گفتنی است همراه سرای حضرت زینب(س) دارای ۴ اتاق است و هریک از اتاق ها به سیستم های گرمایش و سرمایشی مناسب، حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند.

اضافه می گردد که این مجموعه با زیربنای ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال توسط خیر آقای حاج قنبر زرفشان احداث و تجهیز شده است و در محدوده خود بیمارستان امام رضا(ع) لارستان قرار دارد.

در پایان از آقای مصطفی شهلایی نماینده خیر و آقای حاج قنبر زرفشان خیر این همراه سرا با لوح سپاس تجلیل شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *