دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به تلاش خیرین در حوزه سلامت لارستان ،گفت: مردم لارستان از دیرباز در عرصه‌های مختلف زمینه وقف و ایثار پیشتاز بوده اند.

دکترحسینعلی  شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت خنج و لارستان که با حضور سید محمد طباطبایی، معاون مشارکت‌های مردمی، روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور و حاج اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان‌ها مجمع خیرین سلامت کشور، مسئولان شهرستانی، خیرین و معتمدین منطقه در سالن تالار وحدت لار برگزارشد  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین سلامت اظهار داشت: مردم لارستان از دیرباز در عرصه‌های مختلف علی الخصوص در زمینه وقف و ایثار پیشتاز بوده و هستند.

وی افزود: به عنوان یکی از مدیران ارشد این کشور که در حوزه خیرین تجربیات زیادی کسب نمودم باید سه نکته را به عنوان نکته کلیدی در استفاده بهتر از پتانسیل قوی خیرین در منطقه جهت پیشبرد بهتر اهداف به مسئولین ارائه نمایم.

شهریاری با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به نقش زنان در خانواده و جامعه گفت: این نیروهای قوی می توانند موتور محرک همسران خود جهت هدایت افکار آنان باشند،آنان می توانند با تشویق وترغیب مردان به انجام کار خیر و حضور در عرصه‌های عام المنفعه زمینه خیر را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: دومین نکته توجه به جوانان نیک اندیشی است که باهمت بلند خود منتظر دوران پیری ننشسته اند و از همان جوانانی در راه خیر قدم برداشته تا باقیات وصالحات خود را با ارزش بیشتری به پیشگاه خداوند ببرند. سومین مورد استفاده از سرمایه بزرگ علما و روحانیون بوده که به دلیل اقبال عمومی مردم منطقه در مسایل دینی می توانند بازوی توانمندی در ترغیب خیرین باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *