همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛ اجرای طرح «روستا،ورزش،سلامت »در روستاهای محروم استان خراسان رضوی

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح توزیع اقلام ورزشی در روستاهای محروم استان خراسان رضوی به همت شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان، آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی، آرزو حیدریان رییس این شورا در آغاز طرح توزیع اقلام و لوازم ورزشی در مدارس روستاهای محروم استان با عنوان «روستا ،ورزش ، سلامت»اظهار داشت: با آغاز هفته ملی مبارزه با سرطان،  با توجه به برنامه‌های پیشگیرانه از بروز بیماری و حفظ سلامت جامعه قبل از نیاز به درمان، یکی از اصلی‌ترین ابعاد را فعالیت‌های جسمانی و ورزش در این راه می‌دانیم.
وی اضافه کرد: شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی، طرح توزیع اقلام و لوازم ورزشی ضروری در مدارس محروم استان خراسان رضوی را در راستای مبارزه با چاقی ،ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش‌آموزان و پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف برای فرزندان و عزیزانمان، که سازندگان نسل آینده کشور هستند، آغاز کرده است.
حیدریان با اشاره به طرح‌های دیگر شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان در حوزه ایجاد سلامت جسمانی در میان دانش‌آموزان مناطق محروم، توضیح داد: این شورا از ابتدای سال تحصیلی 95-96، طرح توزیع بسته‌های غذای سالم با نام «طعم مهربانی» و طرح توزیع بسته های سلامت شامل اقلام بهداشتی با نام «ارمغان سلامتی»را در مدارس مناطق محروم استان آغاز کرده و طرح توزیع لوازم ورزشی نیز از ابتدای دهه فجروبه طور همزمان در روستاهای مناطق محروم استان آغاز گردیده است.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته، لوازم ورزشی مورد نظر در تمامی روستاهای محروم استان خراسان رضوی توزیع خواهد شد.
رییس کمیسیون جمعیت و سلامت مجمع مشورتی زنان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تمام هدف ما از اجرای این طرح‌های خیرانه، ایجاد سلامت جسمی و روحی در تمامی اقشار و افراد جامعه است، تا به این طریق جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه بیماری داشته باشیم.
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *