.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت اسفراین، در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، اولين همایش مجمع سلامت و دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت با حضور امام جمعه اسفراین ،معاون فرمانداری، مسئول دفتر سیاسی و امنیتی استانداری،دکتر ملک افضلی استاد دانشگاه تهران ، دکتر خدائی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از خیرین مجمع سلامت استان و شهرستان در اسفراین برگزار شد.
پرویزی معاون فرماندار اسفراین ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: سلامت از نعمتهای بزرگ الهی است که مجمع خیرین سلامت با هدف ارتقاء بهبود وضعیت بهداشتی و سلامت و با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان تشکیل شده است و امیدواریم با برگزاری چنین همایشهایی که نشان دهنده تحول عظیمی در حوزه سلامت می باشد شاهد ارتقاء سلامت جامعه باشیم .
حجت الاسلام قدیر محمدیان امام جمعه شهر اسفراین نیز با تاکید بر نقش تندرستی و فرهنگ سازی در امر کمک رسانی گفت: بررسی مطالبات مردم در عرصه سلامت نقش شایانی در همدلی و همسویی مردم و دستگاهها داشته و حضور در این عرصه ها فارغ از تعارضات و سلایق سیاسی باعث جریان تعاملی بخش در حوزه سلامت خواهد بود.
روشنی مسئول دفتر سیاسی و امنیتی استانداری نیز به موضوع رقابت در عصر حاضر پرداخت و اشاره کرد: هدف مجمع خیرین سلامت ؛کمک به نیازمندان خصوصا در خصوص تامین بخشی از هزینه های بیماران صعب العلاج و خاص است که لازمه این امر شناسایی افراد خیر است و ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از سهمیه های در اختیار از اهداف مجمع خیرین سلامت می باشد که خوشبختانه تا کنون این مجمع در شهرستان اسفراین فعالیتهای چشمگیری در حوزه درمان داشته است.
دکتر ملک افضلی استاد دانشگاه تهران نیز در ادامه به نقش تعیین کننده های اجتماعی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: امروزه نوع مسائل و مشکلات با گذشته بسیار متفاوت بوده و انسان سالم ،محور توسعه ی انسانی می باشد.
در حاشیه این همایش دکتر خدایی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به بررسی سلامت از چهاربعد معنوی،زیستی،اجتماعی و روانی پرداخت و گفت: عملکرد سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی در سیستم ارائه خدمات سلامت؛ سهم به سزایی دارند که اصلاح رفتار و الگوهای رفتاری، به افراد و جامعه در حوزه سلامت کمک موثری خواهند نمود. 
????در پایان همایش با اهداء لوح تقدیر از تعدادی از خیرین شهرستان تقدیر بعمل آمد.
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *