به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد،
متن این پیام به شرح زیر است:

                 بسمه تعالی 

روز ولادت دُرّ درخشان مهر و عاطفه، حضرت زینب کبری سلام اله علیها که به درستی به نام روز پرستار مزین گردیده است بر جامعه خدوم پرستاران ایران اسلامی مبارک باد.
تبريك و تهنيت و تکریم پرستاراني كه الگوي عشق و پرستش‌ خود را حضرت زينب كبری (س) قرار داده‌اند، نه تنها درتقویم سالیانه و برگزاری مناسبتی خاص ضروري است، بلكه به عنوان یک الزام باید در همه زمانها زحمات و تلاشهای خالصانه آنان برجسته و مورد ارج قرار گیرد .
روز پرستاررا باید در حقیقت روز جاری عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیّت دانست . 
 جامعه پرستاری دو خدمت و مسئولیت خطیر را عهده دارند : نخست بعد تخصصي و بالینی كه دستورات پزشكي و تخصص نگهداري و مراقبت از بيمار را به‌ كار مي‌گيرند و بعد دوم روح سرشار از ايماني كه پرستاري از بيمار در آن موج مي‌زند و زینب وارمرهمی بر دلهای شکسته براي امید و بازگشت به‌ زندگي بیماران مي‌شوند.
خیرین بزرگوارعرصه سلامت کشورکه بی نام ونشان  با بذل مال و کمک و یاری رسانی به عرصه سلامت ایفای وظیفه الهی و انسانی مینمایند درواقع به نوعی کمک به امرپرستاری و بهبود سلامت و بهداشت در کشور میباشند .   
یک بار دیگر ولادت با سعادت پیام رسان عاشورا حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز و ارجمند کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با استعانت الهی همه با همدلی و خدمت عاشقانه، چون همیشه مرهمی برآلام و درد بیماران باشیم. 
دکتر حسینعلی شهریاری
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *