به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان، تفاهمنامه اجرای پروژه  بازسازی و توسعه بخش انکولوژی و سرطان خون بیمارستان بعثت سنندج فیمابین خیرین ارجمند خانواده محترم برزنجه، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت در مورخ 1396/8/16 منعقد شد.

بر اساس این تفاهنامه مقرر شد  خیرمحترم  آقای هیوا برزنجه مبلغ 500 میلیون ریال و دانشگاه علوم پزشکی یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال و مجمع خیرین سلامت نیز از محل وصولی سایرخیرین 150 میلیون ریال تتمه اعتبار مورد نیاز را در اختیار مجری قرار دهد.

 شایان ذکر است طول مدت اجرا حداکثر 6 ماه لحاظ شده وپیش بینی میشود با توجه به امانی بودن در مدت کوتاهتری به بهره برداری برسد.لازم به ذکر است

با اجرای پروژه مشکل کودکان نیازمند خدمات فوق مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم برزنجه و سایر خیرین محترم از مردم نیکوکار و انساندوست کردستان تقاضا نمود تا مجمع را در جهت توسعه و ارتقاء سطح خدمات سلامت به دردمندان  از طریق تأمین هزینه، اجرای پروژه های ضرور، تهیه تجهیزات پزشکی و سایرملزومات مورد نیازو راه اندازی مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و سایر نیازهای بخش سلامت یاری فرمایند.

مهدی علی مسیمر اعلام داشت با احتساب مبلغ فوق الذکر عملکرد مجمع خیرین سلامت در سالجاری به رقم یک میلیارد و چهارصدو دو میلیون تومان بالغ گردیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *