معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان بازدید کرد.

 

به گزارش وب دا، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، معاونین بهداشتی و آموزشی و مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان از بخش های مختلف این‌مرکز بازدید کردند.

   

دکتر معصومه ابتکار در این بازدید ضمن ارزیابی مناسب خدمات ارائه شده در این مرکز، از نزدیک در جریان روند خدمات ارائه شده به زوجینی که برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه کرده بودند، قرار گرفت.

معاون آموزشی و مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این مرکز با بهره گیری از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنیکها و دستگاه های به روز دنیا آماده ارائه خدمات تشخیص و درمان ناباروری از مراحل اولیه تا مراحل پیشرفته به کلیه مراجعه کنندگان داخل و خارج استان می باشد.

دکتر محمد جعفر رضایی افزود: طی دو سال و نیم اخیر که این مرکز شروع بکار نموده بیش از 80 زوج با استفاده از روش های کمک باروری درمان و دارای فرزند شدند.

گفتنی است مرکز درمان ناباروری بعثت سنندج در سال 1391 به همت خیر نیکوکار سلامت روانشاد حاج محمدجعفر ضمیر در زیربنای 550 مترمربع احداث و اهداء شده است.

 

       روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان کردستان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *