معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه 70 هزار خیر با مجمع خیرین سلامت کشور همکاری می کنند،گفت: 17 درصد از این تعداد از خیرین از جامعه زنان کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،سیدمحمد طباطبایی در همایش شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت با تقدیر از اقدامات خیرین در حوزه  سلامت، اظهار داشت: بانوان نقش زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند و حضور بانوان در انقلاب در کنار همسران از دلایل موفقیت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به راه اندازی شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت کشور و اقدامات عام المنفعه این شورا از زمان راه اندازی تاکنون، افزود: اگر حمایت و مشارکت بانوان در حوزه سلامت نبود توفیقات کنونی بدست نیامده بود.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه 70 هزار خیر در حال حاضر با مجمع خیرین سلامت کشور همکاری می کنند،عنوان کرد: 83 درصد از این تعداد از خیرین از آقایان و 17 درصد از این خیرین از جامعه زنان هستند.

وی با بیان اینکه نقش بانوان درعرصه ترویج و تقویت فرهنگ خیر انکار ناپذیر است،عنوان کرد:شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت در چند شهر از جمله مشهد،تبریز و اصفهان راه اندازی شده و در این مدت توانسته نقش موثری در ایجاد و تقویت مشارکت در حوزه سلامت ایفا نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *