دیدار فرماندار محترم شهرستان قروه و مدیر شبکه بهداشت و درمان با خانواده ی خیر گرانقدر سلامت جناب آقای روح الله خداویسی ساکن روستای دوسر

 

فرماندار محترم شهرستان قروه (جناب آقای دکتر کولانی) و مدیر شبکه بهداشت و درمان (دکتر ابراهیمی) با خانواده ی خیر گرانقدر سلامت جناب آقای روح الله خداویسی ساکن روستای دوسر دیدار نمودند.

 این خیر گرانقدر مبلغ چهار میلیارد ریال به منظور احداث فاز دوم اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی قروه اهدا و به منظور قدردانی از حرکت انساندوستانه و ارزشمند ایشان، فرماندار محترم شهرستان به همراه مدیر شبکه و مسئول مجمع خیرین سلامت شهرستان به منزل آقای خداویسی در روستای دوسر مراجعه و ضمن عرض تبریک سال جدید از اقدام خداپسندانه وی با اهدا لوح یادبود تقدیر به عمل آوردند. 

مجمع خیرین سلامت استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیر محترم و مسئولین محترم که نقبل زحمت کرده و با جناب حاج آقا روح ا… خداویسی دیدار نموده اند از خداوند متعال از کلیه عزیزانی که به هر  نحو در تحقق این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته اند و همچنین خیر محترم که با تأمین مالی پروژه موجبات ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات درمانی را فراهم فرموده اند. طلب قبولی حسنات و ثواب و اجر و صحت و عافیت دنیا و آخرت تمنا می نمائیم.

 

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کردستان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *