مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت:خیرین این شهرستان طی امسال تاکنون 32 میلیارد ریال در بخش های مختلف سلامت هزینه کردند.

کاظم اردو روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:امسال خیرین سلامت دزفول هشت پروژه در حوزه سلامت را به مرحله بهره برداری رساندند که شامل 3 پایگاه اورژانس جاده ای ،2 پایگاه بهداشتی درمانی ،یک مرکز بهداشت و مرکز دیالیز گتوند می باشد.
وی افزود:در آخرین مورد نیز کبری قلمبر یکی از بانوان خیر سلامت در دزفول که از بازنشستگان فرهنگی است منزل مسکونی خود را به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرد.
اردو گفت:منزل مسکونی این بانوی نیکوکار با مساحت حدود 250 مترمربع در فرهنگ شهر واقع شده و ارزش ریالی آن پنج میلیارد ریال برآورد شده است که توسط این بانوی نیکوکار دزفولی برای راه اندازی یک پایگاه بهداشتی اهدا شد.
وی اظهار کرد:خیرین سلامت امسال با ساخت پایگاه های بهداشتی و دیگر امکانات 32 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرده اند و آمادگی تقبل پروژه های بهداشتی و درمانی دیگری را نیز دارند.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت:در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مجمع خیرین سلامت دزفول برای 6 ماهه نخست سال 96 نیز ساخت پنج طرح دیگر بهداشتی درمانی را تقبل کردند که هزینه اجرای این طرح های بهداشتی و درمانی 15 میلیارد ریال برآورد شده است.
اردو افزود:همچنین مجمع خیرین سلامت دزفول آمادگی اجرای پنج پروژه دیگر در نیمه دوم سال 96 را دارد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین سلامت دزفول که جایگاه ویژه ای در کشور دارند گفت:در دو سال اخیر مجمع خیرین دزفول 50 نیکوکار جدید را به عضویت درآورده است و در ساخت و تکمیل امکانات و تجهیزات بیمارستانی کمک های شایانی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول داشته است.
وی گفت:در تلاش هستیم دیدگاه خیرین را به سمت کارهای خیر و عام المنفعه سوق دهیم تا در تمام حوزه ها کمک حال نیازمندان باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *